• Systemy-IT Marcin Matysiak

    ul. Orzeszkowej 56/10, 05-600 Grójec     email: kontakt@systemy-it.pl     telefon: 501 168 312

  • Help Desk

  • Nie lekceważymy żadnego zgłoszenia.

  • Pomoc użytkownikom w zakresie:

    Każdy pracownik może się bezpośrednio do nas zwrócić z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemów związanych z komputerami, drukarkami, oprogramowaniem. Przed kontaktem prosimy o zebranie możliwie dokładnych informacji związanych z problemem. Standardowe zgłoszenie powinno zawierać:

    • Imię i nazwisko pracownika,
    • Nazwa komputera,
    • Zwięzły opis problemu. (Jeśli pojawia się komunikat systemowy wskazane jest przekazanie zrzutu ekranu),
    • Datę kiedy pierwszy raz zauważono problem,
    • Czy problem występuje u innych użytkowników systemu,
    • Czy problem jest stały? czy pojawia się cyklicznie? losowo?

     

  • Dzięki wdrożeniu oprogramowania TeamViewer 12 Premium udostępniamy bezpłatnie, wszystkim pracownikom naszych klientów, możliwość wygodnego rejestrowania problemów. Po pojawieniu się incydentu w odpowiedniej kolejce serwisowej nasz technik uzyskuje możliwość natychmiastowego połączenia się z Państwa komputerem w celu weryfikacji a następnie rozwiązania zgłoszonego problemu. Możliwości oprogramowania przyczyniły się do wzrostu poziomu świadczonych przez nas usług, zmniejszając czas oczekiwania klienta oraz całkowicie eliminując możliwość pominięcia jakiegokolwiek zgłoszenia serwisowego. 

  • Nie pobieramy dodatkowych opłat bez względu na ilość zgłoszeń.